posa kila eiste?upologiste to diko sas deikth mazas swmatos k deite pou "briskeste"

Κυριακή, 31 Οκτωβρίου 2010 11:46 μμ |

alt
Φαντάσου πως βρίσκεσαι στην μέση ενός εμπορικού δρόμου που είναι γεμάτος με κόσμο. Ρίξε μια ματιά τριγύρω σου και προσπάθησε να βρεις έστω δύο άτομα που να έχουν ακριβώς το ίδιο σώμα. Λοιπόν; Εγώ πάντως δεν τα κατάφερα ποτέ.

Αυτό συμβαίνει διότι πολύ απλά ο καθένας μας έχει ένα ξεχωριστό σώμα. Μπορεί τα σώματα πολλών από εμάς να έχουν κάποιες ομοιότητες αλλά δεν παύουν από το να έχουν και διαφορές.

Οι διαφορές αυτές οφείλονται πρώτα απ΄ όλα στο διαφορετικό σχήμα του σώματος του καθενός. ¶λλοι έχουν ψηλό σκελετό, άλλοι χαμηλό και άλλοι κανονικό, κάποιοι έχουν χοντρά κόκαλα και κάποιοι λεπτά. Τα χαρακτηριστικά του σχήματος του σώματος μας τα κληρονομούμε συνήθως από τους γονείς μας ή τους πιο παλιούς της οικογένειας μας.

¶λλο χαρακτηριστικό του σώματος που διαφέρει στον καθένα μας είναι η μυϊκή διάπλαση μας. Κάποιοι μπορεί να έχουν μεγάλους και δυνατούς μύς ενώ άλλοι λεπτούς και αδύνατους.
Και φυσικά, αυτό που ίσως κάνει την πιο μεγάλη διαφορά ανάμεσα μας, είναι το περιττό λίπος που κουβαλούμε μαζί μας, τα λεγόμενα «ψωμάκια». ¶λλοι έχουν περισσότερα, άλλοι λιγότερα και κάποιοι καθόλου.

Ανάλογα με ποια από τα πιο πάνω χαρακτηριστικά έχει το δικό σου σώμα, έχεις και το αντίστοιχο βάρος.

Πολλοί από εμάς διερωτόμαστε συνεχώς εάν το βάρος μας είναι καλό, αν ίσως θα έπρεπε να χάσουμε κανένα-δυο κιλά και μάλιστα φτάνουμε στο σημείο να συγκρίνουμε το σώμα μας με αυτά των μοντέλων και των ηθοποιών που βλέπουμε στα περιοδικά και στην τηλεόραση.

Αυτό είναι λάθος! Τα άτομα που βλέπουμε, για να αποκτήσουν το τόσο «τέλειο» και «αλάνθαστο» σώμα, υποβάλλονται σε πολύ αυστηρές και ανθυγιεινές δίαιτες. Μάλιστα, οι πλείστες φωτογραφίες τους που βλέπουμε έχουν τροποποιηθεί για να μην φαίνονται τα «ελαττώματα» τους. ¶ρα όλα αυτά δεν ανήκουν στην πραγματικότητα και δεν πρέπει να τα αφήνουμε να μας παρασύρουν!

Τίθεται τώρα η ερώτηση: «Πώς ξέρω εγώ πιο είναι το κατάλληλο βάρος για εμένα;»

Υπάρχει μαθηματικός τρόπος (να που μας χρησιμεύουν τελικά τα μαθηματικά!) για να υπολογίσει ο καθένας το βάρος που θα πρέπει να έχει, ανάλογα με το ύψος και την ηλικία του. Βέβαια αυτό δεν είναι απόλυτο διότι όπως είπαμε και πριν, μπορεί κάποιος να έχει χοντρό σκελετό οπότε το βάρος του επιτρέπεται να είναι λίγο πιο ψηλό από αυτό που θα υπολογίσει εδώ.

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ζυγιστείτε (βάρος=Β σε κιλά), να μετρήσετε το ύψος σας(Υ σε εκατοστά) και να τα διαιρέσετε: Β/ΥxY. Ο αριθμός που θα βρείτε λέγεται Δείκτης Μάζας Σώματος (ΔΜΣ). Ελέγξετε τώρα πιο κάτω που βρίσκεστε εσείς:

  • ΔΜΣ 18.5-24.9= Κανονικό βάρος
  • ΔΜΣ 25-29,9= Υπέρβαρο άτομο
  • ΔΜΣ 30-35= Παχύσαρκο άτομο

Πιο εύκολα μπορείτε να βρείτε τον δικό σας ΔΜΣ με την πιο κάτω μηχανή:

Δείκτης Μάζας Σώματος

Βάρος:  

κιλά

Ύψος:  

εκατοστά

ΔΜΣ:  

Ανήκετε στην κατηγορία:

Το πόσα κιλά είμαστε εξαρτάται από τις θερμίδες που παίρνουμε καθημερινά σε σχέση με αυτές που καταναλώνουμε. Οι θερμίδες υπάρχουν στην τροφή που τρώμε. Εάν κάποιος παίρνει πολλές θερμίδες καθημερινά (δηλαδή αυτά που τρώει περιέχουν πολλές θερμίδες), περισσότερες από όσες καταναλώνει, τότε βάζει περιττό βάρος.

Κάποιος που καταναλώνει όσες θερμίδες παίρνει από την τροφή του καθημερινά, έχει σταθερό βάρος, ενώ κάποιος που καταναλώνει περισσότερες θερμίδες από όσες έχει πάρει τη συγκεκριμένη ημέρα, αρχίζει να καταναλώνει θερμίδες που υπάρχουν στις αποθήκες του οργανισμού του, οπότε χάνει βάρος.

Υπάρχουν τροφές που έχουν πολλές θερμίδες (π.χ. σοκολάτα) και άλλες που δεν περιέχουν πολλές θερμίδες (π.χ. φρούτα), ανεξάρτητα από την ποσότητα ή το μέγεθος των τροφών.

Σίγουρα θα διερωτάστε τώρα τι πρέπει και τι δεν πρέπει να τρώτε για να παίρνετε τόσες θερμίδες όσες χρειάζεστε καθημερινά. Το μυστικό της επιτυχίας είναι:

altΝα τρώτε 3 γεύματα την ημέρα. Ένα πλούσιο πρωινό με δημητριακά και φρούτα, μεσημεριανό και ένα ελαφρύ δείπνο το βράδυ (όχι τη νύχτα). Προσοχή! ¶τομα που παραλείπουν να φαν σε ένα από τα κύρια γεύματα της ημέρας έχουν την τάση να τρων περισσότερο στα ενδιάμεσα και μάλιστα πιο λιπαρές τροφές. Προσπαθήστε να μην τρώτε μόνο σε αυτά τα γεύματα αλλά προσθέστε στην διατροφή σας μικρά (υγιεινά, εννοείται) σνακ στα ενδιάμεσα τους.

altaltΝα τρώτε βάσει της πυραμίδας υγιεινής διατροφής. Στη βάση της πυραμίδας βρίσκονται τα δημητριακά που σημαίνει πως το μεγαλύτερο μέρος της διατροφής μας καθημερινά πρέπει να αποτελείται από αυτά. Όσο πάμε πιο πάνω βρίσκουμε όλες τις άλλες τροφές όπως είναι το κρέας και τα γαλακτοκομικά προϊόντα, σε όλο και πιο μικρές ποσότητες. Στην κορυφή της πυραμίδες βρίσκονται τα γλυκά, οι σοκολάτες, τα τσιπς και τα αναψυκτικά... σίγουρα θα κατάλαβες τι σημαίνει αυτό: Ότι από τα τελευταία πρέπει να καταναλώνουμε πολύ, πολύ λίγα κάθε μέρα.

altΝα τρώτε αργά και με την άνεση σας για να δίνετε την ευκαιρία στον οργανισμό σας να επεξεργάζεται την τροφή όπως πρέπει.

altΠάνω απ' όλα πρέπει να μάθετε να ακούτε τι σας λέει το σώμα σας. Θα σας ειδοποιήσει όταν χρειαστεί ενέργεια και θα σας ενημερώσει όταν έχει πάρει αρκετή.

Όσον αφορά την κατανάλωση της ενέργειας, υπάρχουν πολλοί τρόποι να γίνει. Καταναλώνουμε ενέργεια όταν σκεφτόμαστε, όταν διαβάζουμε, όταν βλέπουμε τηλεόραση, ακόμη και όταν κοιμόμαστε! Ο πιο κύριος όμως τρόπος για να καταναλώσετε ενέργεια είναι φυσικά η γυμναστική.

Με τη γυμναστική όχι μόνο καταναλώνετε την σοκολάτα που φάγατε μετά το μεσημεριανό αλλά διατηρείτε κιόλας το σώμα σας σε καλή φυσική κατάσταση και μπορείτε μάλιστα ως ένα σημείο να το «αλλάξετε» και να το κάνετε πιο «ωραίο» με αυτήν.

alt20-30 λεπτά, 3 φορές την εβδομάδα αρκούν και μάλιστα δεν απαιτείται να πάτε στο γυμναστήριο αλλά φτάνει:
altνα κάνετε σχοινάκι
altνα καθαρίσετε το αυτοκίνητο
altνα πάρετε τον σκύλο για περίπατο
altνα συγυρίσετε το δωμάτιο σας
altνα πάτε για τρέξιμο στην γειτονιά
altνα σφουγγαρίσετε το πάτωμα
altνα καθαρίσετε τα παράθυρα
altνα κάνετε κοιλιακούς ή άλλες ασκήσεις στο δωμάτιο σας
altνα βάλετε δυνατή μουσική και να αρχίσετε να χορεύετε στον ρυθμό της

Για να αποκτήσετε λοιπόν ένα σώμα τέλειο, με τα δικά σας δεδομένα, δεν χρειάζεται να ακολουθήσετε εξαντλητικές δίαιτες που απαγορεύουν τα πάντα. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ακολουθείτε υγιεινή διατροφή και να ασκείστε συστηματικά.


To άρθρo αυτό είναι πνευματική ιδιοκτησία του Medlook. Απαγορεύεται η αντιγραφή, η δημοσίευση, η αναπαραγωγή ή η μετάδοση του, από οποιονδήποτε και με οποιοδήποτε μέσο χωρίς την έγγραφη άδεια από το Μedlook. Copyright Medlook® All rights reserved.

alt

GIA NA YPOLOGISETAI TO D.M.S. PHGAINTE EDW: http://www.medlook.net/kids/weight.asp


 


12 RSS Feed για αυτό το θέμα

mou_th_spane_oi_hli8ies
ο/η Chloe Lollipop έγραψε
στις Κυριακή, 31 Οκτωβρίου 2010 11:47 μμ :

eimai 57 kila k o deikths swmatos mou einai 20,eimai kanonikh!

lu_4e
ο/η Μελίνα Σακέλλη έγραψε
στις Κυριακή, 31 Οκτωβρίου 2010 11:51 μμ :

Ειμαι 56 κιλα κι ο Δ.Μ.Σ. μου ειναι 19,ειμαι πολυ normal αν κ εχω αδυνατησει,παλια ημουν 58,το πιο ψηλο μου ειναι 58 αλλα εκανα διατροφη κ λιγη ασκηση κι αδυνατησα!

avti_rbd
ο/η 3ENIA KATSENOY έγραψε
στις Παρασκευή, 5 Νοεμβρίου 2010 3:00 πμ :

EIMAI 55 KILA KI O DMS EINAI 20,EIMAI KANONIKH

avatar
ο/η roula έγραψε
στις Σάββατο, 11 Δεκεμβρίου 2010 4:41 μμ :

egw eimai 45

avatar
ο/η Maraki έγραψε
στις Κυριακή, 20 Φεβρουαρίου 2011 1:25 μμ :

Eimai poly normal.50 kila 1.55 ipsos

lu_4e
ο/η Μελίνα Σακέλλη έγραψε
στις Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου 2011 5:46 μμ :

Θα μπρουσες να χασεις 3 με 5 κιλακια!Και παλι εισαι στα φυσιολογικα πλαισια,ομως!Το ιδανικο θεωρητε οτι πρεπει να'σαι 10 κιλα κατω απ'το υψος(π.χ. 180 cm-70 kg,170 cm-60 kg-160 cm-50 kg-150 cm-50 kg κ.ο.κ).Αλλα αυτα ειναι ο μεσος ορος.Αλλα κ παλι αυτα δεν ειναι standar.

avatar
ο/η vanessaki έγραψε
στις Σάββατο, 27 Αυγούστου 2011 0:24 πμ :

eimai 53 kila k exw ipsos 1.70...eimai kanoniki!!

avatar
ο/η vanessaki έγραψε
στις Σάββατο, 27 Αυγούστου 2011 0:25 πμ :

la8os!8elw 1 kilo gia n ginw kanoniki!

avatar
ο/η ελενιτσα έγραψε
στις Σάββατο, 19 Νοεμβρίου 2011 6:56 μμ :

50 κιλα και ειμαι 150!βγαινω 22 δ.μ.σ. και ειμαι "κανονικη".πρεπει να χασω 10 κιλα ομως!

avatar
ο/η tpt έγραψε
στις Κυριακή, 20 Νοεμβρίου 2011 2:31 πμ :

eimai 160 k 53 kila,eimai 21 kanoniki an ka thathela na xasw 3 kilakia!

avatar
ο/η ratata έγραψε
στις Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2011 9:14 μμ :

169 k 55 kila.o dms einai 19,kanoniki

avatar
ο/η nikos έγραψε
στις Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2011 5:21 μμ :

70 kila me 180 ipsos

Το σχόλιο σας

Έχετε λογαριασμό στο Pathfinder;

Δέν επιτρέπεται η χρήση HTML tags για τα σχόλια αυτού του blog